Osnovni zadatak navigacije je određivanje kursa, udaljenosti između dva mjesta i određivanja pozicije zbog provjere stvarno prevaljenog puta.
I mi u Centru imamo navigaciju. I što je još bolje ne treba ti internet konekcija.
Još jedna dogma o Blaženoj Djevici Mariji jest da je ona dušom i tijelom uznesena na nebo. Ovu je dogmu proglasio papa Pio XII., 1. studenog 1950.
U dogmatskoj buli o uznesenju Blažene Djevice Marije stoji: „Vlašću Gospodina našega Isusa Krista te blaženih apostola Petra i Pavla i svojojm vlastitom: proglašujemo, objavljujemo i određujemo da je božanski objavljena istina da je bezgrešna i uvijek Djevica Marija Bogorodica – nakon završena tijeka zemaljskoga života – dušom i tijelom uznesena u nebesku slavu.“
Najstarija predaja kaže kao je Marija živjela nakon Kristova uzašašća do svoje 72. godine (25. godina i nakon Isusova Uzašašća)
Dogma je službeno proglašena istina katoličke vjere koju je svaki član Crkve dužan potpuno i nepromijenjeno vjerovati.
Dogma o Marijinom bezgrešnom začeću proglašena je od papae Pia IX. u poslanici Ineffabilis Deus 1854. godine. Ovaj blagdan slavimo 8. prosinca. Temeljni biblijski tekstovi za ovu dogmu su iz Knjige Postanka (Neprijateljstvo ja zamećem između tebe i žene, između roda tvojeg i roda njezina: on će ti glavu satirati, a ti ćeš mu vrebati petu.) i Evanđelja po Luki (Zdravo, milosti puna! Gospodin s tobom!).
Od samog početka Crkva je vjerovala u Marijino djevičanstvo. Novozavjetni tekstovi o Isusovu djevičanskom rođenju izravno i jasno jamče Marijino djevičanstvo. I ova se marijanska dogma treba promatrati kristološki. Već u 2. st. Justin govori o djevičanskom rođenju kao o predaji Crkve.
U današnjim čitanjima iz Djela apostolskih nailazimo na jednu činjenicu koju nekako načelno prihvaćamo, ali u određenim situacijama pokazujemo kako ju niti prihvaćamo niti ju želimo prihvatiti. Ovdje mislim na to da su za Boga svi privilegirani. To neprihvaćanje potvrđuje i čuđenje naroda, zbog izljeva Duha Svetoga, koji se našao na istom mjestu kad i Petar. To jest nema onih koji bi kod Boga bili više privilegirani u odnosu na druge.
Svibanjska pobožnost svoje korijene vuče iz srednjega vijeka. Nastala je tako da je narod nosio pred kipove Djevice Marije bukete i vijence svježega proljetnoga cvijeća.
Papa Ivan Pavao II. u svojoj enciklici „Mater redemptorist“ ističe kako Marija pripada „punini vremena“ i ima „točno mjesto u nacrtu spasenja“ kao žena koja je rodila Sina Božjega, Otkupitelja čovjeka.
Crkva nam u nedjeljnim čitanjima nudi jednu sasvim razumljivu posljedicu, zbog koje su apostoli sumnjičavi prema Savlu. I mi smo u svojim životima često sumnjičavi prema nekim ljudima, bilo da smo čuli od drugih o toj osobi, ili samo imamo neki loš predosjećaj ili smo se pak na svoje oči „uvjerili“. Mjerilo našeg djelovanja jest Isus Krist. A kako se on ponašao hodeći ovim svijetom, ili kako se i danas ponaša?
Ništa strašno! Večeras imaš priliku za najbolje osvježenje. Automatski je podešeno za temperaturu koja ti najbolje odgovara.
Na tebi je samo da dođeš i uživaš!
Kršćanska meditacija je susret stvorenja sa svojim Stvoriteljem. Većina se slaže da je ona teža od usmene molitve, ali i mnogo korisnija i djelotvornija. Najbolje od svega jest što ona ostaje intimni, osobni i povjerljivi razgovor s Bogom.
U današnjem čitanju saznajemo kako su učenici širili informacije o tome što se dogodilo i kako su ga prepoznali u lomljenju kruha. Širenje informacija, zadnjih godina, ide u punom jeku. Čini nam se da tehnologiji nema kraja. I to je dobro. Mi smo pozvani da svijet činimo boljim mjestom za one koji će nas jednoga dana zamijeniti. Dobro je se zapitati što i kakvu ostavštinu prenosimo novim generacije. Ili, što mlađi od nas mogu naučiti? Svatko od nas, kada bi ga upitali da izabere koju će informaciju širiti: pozitivnu ili negativnu, vjerojatno bi odgovorio pozitivnu. Zašto onda, u dnevnicima, novinama, portalima, nam se većinom serviraju negativne informacije – a oni su opet uvjetovani da pišu ono o čemu čitatelji žele da se informiraju.
Nadbiskupijski centar za pastoral mladih „Ivan Pavao II.“ (NCM „Ivan Pavao II.“) mjesto je duhovnosti, susreta i obrazovanja; mjesto gdje mladi imaju mogućnost odgoja i rasta u vjeri, priliku za susrete s drugim i drugačijim, te mogućnost dodatnog obrazovanja.
VIZIJA: Mostovi povjerenja
MISIJA: Za sretniju budućnost mladih!
MOTO: ZA MLADE I BOLJE SUTRA